Pages

September 10, 2010

OT: מייק פורטנוי עוזב את דרים ת'יאטר

לא, לא, תקראו את זה שוב ותנו לזה איזו דקה לחלחל.
מי שלא מכיר את Dream Theater שלא יטרח לקרא את הפוסט הזה, ויסתפק בגושי הצואה שמגיש לו הרדיו האיזורי. בהחלט אחת הלהקות המדהימות שיש כיום, והאדם העומד בגאון מאחוריה, מניע ומזיז הוא לא אחר מהמתופף עטור הפרסים שלה - מייק פורטנוי.
אתמול הברנש הודיע כי הוא לא ממשיך עם הלהקה יותר, נוכח חילוקי דעות לגבי "הפסקה" הכרחית לטעמו. למען האמת, אני מסכים איתו. אני חושב שהלהקה התחילה לחזור על עצמה וצריכה איזה צינון קל בכדי לחזור עם חומרים מעניינים יותר, אבל שאר הלהקה לא הסכימה והחליטה להמשיך בלעדיו. אתם יכולים להקביל את זה לבחור ובחורה שיוצאים ולפתע המילה "הפסקה" עולה. וכמו שחלקנו יודעים - הפסקות יש רק בבית-ספר.
מה אני אגיד לכם... זה מבאס את התחת. בייחוד בימים כאלה, בהם המוסיקה הפופלארית היא מנגינה שמעליות מתביישות להשמיע לנוסעיהן. שלא נדבר על המטאל המתחדש שנשמע כמו גראנג' מעורבל עם שתן. דרים ת'יאטר היא אחת הלהקות שעדיין נתנו לדיסטורשיין שלהן לצאת עם כל האשכים בחוץ. חתימות הזמן מאתגרות, משקלים מוזרים, מלודיות מעוותות, וכמובן מעל להכל - תיפוף של אחד המתופפים הטובים והמשפיעים בעולם, מר פורטנוי.
אז עכשיו הוא הולך להמשיך עם כל מיני פרוייקטים צדידיים מגוכחים ודרים יעשו עוד תקליט בלעדיו - ושום דבר מהמוזכר לעיל לא יהיה הדבר האמיתי. דרים זה פורטנוי וההפך. אין מה לעשות. מי יודע? יש מצב שהתקליט החדש שלהם יהיה הנפצה חדשה, כי פורטנוי באמת כבר נשחק עד עצם, אבל... ואללא, קשה לי להאמין שמשהו טוב ייצא מזה.
גם אתם מרגישים שהמוסיקה ברחבי העולם מתחרבנת לה?

1 comment:

ארז said...

כמעט בכיתי מהפוסט הזה. אני לא יודע אם זה מההודעה של פורטנוי או מהשנינות של הפוסט.
אהבתי.
עצוב.

לפחות יצא לי לראות אותם פעמיים בהרכב מלא ולפגוש אותם אישית פעם אחת.

Keep the dream alive