Pages

February 05, 2009

Flasher :: New Mag

An English translation is available for this post...

כן, אני יודע ששוב לא כתבתי הרבה מאד זמן, אבל שלא יעלה מורא בליבכם – אני המשכתי לכתוב קוד כמו ילד שדופקים לו מכות בין ביס לביס בפיתה של ארוחת עשר.
'תכלס, כל מה שאני בא לומר הפעם הוא, שמצאתי איזה מאגזין פלאש/פלקס חמוד לאללא שעשוי גם לא רע בכלל (יחסית לחובבן) ו... ואללא, שווה צפייה. יש שם ראיונות עם אנשים טובים שעושים קוד טוב, יש שם דאחקות וצחוקים של חנאנות יש שם מידע כמובן. תנסו: Flasher.

Yeah, I know I haven’t been writing for tones of time but fear not for I still coded my arse off like a beaten up boy at school lunch break.
All in all, all I came to say is that I found this nice new Flash/Flex Magazine on the web which pretty cute, nicely made (even for an armature mag maker) and… worth a look. There are some nice interviews with people from the scene, some geeks laughs and information of course. Give it a go: Flasher.

2 comments:

Admin said...

הי, ראיתי שכתבת שמונטה זומה היה המשחק האהוב עליך -אני מחפשת קישור להורדת המשחק הזה בנואשות ועד כה לא מצאתי. האם ממך תבוא הישועה???

Flashmattic said...

או...קיי.
אני לא ממש זוכר איפה הזכרתי את מונטה זומה בתור המשחק האהוב עליי, אבל אם עשיתי זאת לא שיקרתי. אחלא משחק הקאקי הקטן הזה היה, הא? והכל ב 14Kb. פשוט לא להאמין. היום זה bitmap בפלאש. האמיני לי, פשוט הרסנו את התעשייה.
בכל אופן, אחרי חיפוש זריז מצאתי איזה קישור שאולי יעזור לך: http://www.abandonline.com/gameinfo.php?id=40
אל תשכחי לקפוץ מעל הגולגלות המתגלגלות.