Pages

September 13, 2006

...פלאש פלייר ללינוקס? מה אתם מדברים

ישנם כמה נושאים שאפשר בקלות לתת להם את פרס "החיכיון הארוך ביותר" (כן, "חיכיון" = זמן ארוך בו מחכים). אחד מהם הוא ללא ספק נושא ה"מתי, לעזאזל, יהיה פלאש פלייר 9 ללינוקס?", שיושב יפה יחד עם "עברית כבר!" על המדף.
אני כתבתי על זה כבר מספר פעמים פה (נו, ראבק, אם זה באמת מעניין אתכם תחפשו...) וזה היה נראה כאילו יש הבטחות על גבי הבטחות ושום מעשה בסופן – ממש כמעט כמו העברית בפלאש.
אז הנה, בפלאשפרוורד האחרון, הוצג הפלאש פלייר התשיעי עבור מערכות לינוקס, כשעליו הריצו את האתר של "נייקי"... ממש מזכיר פרסומות סמויות בסרט "חזרה לעתיד".
לא מאמינים? הא לכם קישור לכמה נקודות מפתח בהרצאות שהובאו בכנס המכובד הזה, כשבינהן ניתן להבחין באחת קטנה שאומרת "לינוקס!".
איזה כיף נכון? אני משפריץ מסמרי-עשר מרב אושר. חבל שזה לא הגיע איזה... אממ... שנה לפני?!
תבלו.

September 06, 2006

מבזק בקטנה

אני יודע... אני מעדכן אחת למעבר כוכב השביט "עלי", אבל... לא סתם, באמת.
יש קצת לחץ בעבודה, ופלקס 2 מתקרבת כמו חתיכת הוריקן קת'רינה וחוץ מזה מיגרציה של האפליקציית MXNAPostsReader שלי, כדי שתממש את Cairngorm2 כהילכתו. לא משעמם לי, אם ננסח בעדינות.
בכל מקרה – ברגע שיהיה לי זמן להוציא את הראש מהמים לקחת נשימה ואולי גם איזה ביס מקונוס סושי (או סתם שווארמה) אני ארחיב ואדבר על הדברים שכמובן מעניינים אתכם אותו עניין ששימי תבורי מביע עבור פרקטאלים.
תחזיקו מעמד... יהיה סבאסיטו.